اثر CKD در دستگاه گوارش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اثر CKD در دستگاه گوارش

CKD (نارسایی مزمن کلیه) است یک بیماری جدا نیست، با توسعه این بیماری، CKD می تواند سیستم های دیگر در بدن تاثیر می گذارد و منجر به عوارض مختلف. پس چه اثر CKD در دستگاه گوارش است؟

اثر CKD در دستگاه گوارش

به طور کلی، هنگامی که نارسایی کلیه توسعه CKD، در مشکلات دستگاه گوارش و عوارض دیگر ظاهر می شود. به طور کلی، اثر برای اولین بار از CKD در دستگاه گوارش کاهش اشتها است. هنگامی که سیستم گوارشی را تحت تاثیر قرار است و بیماری بدتر، علائم دیگر ممکن است شامل تهوع، استفراغ و یا اسهال. شما می دانید به چه دلیل؟ این را می توان با تجمع بیش از حد از مواد زائد و دیگر مواد مضر، که به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می دستگاه گوارش و منجر به تعدادی از علائم ایجاد می شود. اوره آز نیز باکتری در دستگاه گوارش می شکند اوره را به آمونیاک، که باعث تحریک مخاط دستگاه گوارش و سپس منجر به تورم و زخم های سطحی کوچک متعدد. همچنین می تواند به علت مشکلات دستگاه گوارش باشد.

خونریزی از دستگاه گوارش اثر مشترک CKD در دستگاه گوارش است. چه چیزی بیشتر، تهوع و استفراغ نیز ممکن است چیزی برای انجام با اختلال در عملکرد سیستم عصبی مرکزی داشته باشد.

چه اطلاعات دیگری باید به بیماران با بیماری مزمن کلیه می دانید؟

دکتر شما کمک خواهد کرد درمان مشکلات خود را در دستگاه گوارش و سیستم های دیگر نیز هست. CKD خواهد مرگ شود نه به طور مستقیم، اما عوارض جدی آن می توانید. بنابراین برای درمان CKD به پیشگیری و درمان عوارض به نظر می رسد که آن را لازم و مهم است. با این حال، یک بار مرحله CKD 5 CKD توسعه، از آن خواهد شد تقریبا غیر ممکن است به معکوس وضعیت، بنابراین ما همیشه به بیماران مبتلا به CKD شرایط تاخیر می گویند، درمان مناسب ضروری است برای کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه و درمان دیالیز. اگر شما نیاز به هر گونه اطلاعات در مورد CKD، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: